Sunday 12 August 2012

RADA IN TOKYO Drew the Final Curtain

Special acting workshop by ex-RADA teachers in Japan drew the final curtain for its 20years of history.
20年の長きに亘り、日本のプロの俳優のために行なわれてきた、英国王立演劇アカデミーの元講師たちによるワークショップが、本日、その歴史に終止符を打ちました。

Thank you very much to all of you to have guided me, taught me, and loved me.
私を育ててくださったすべての関係者の皆様に感謝申し上げます。
いつも良くしてくださって、本当にありがとう。
私がこの期間、学んだことは、本当にかけがえの無いものでした。
こんなに長期間、常に学び続けていられた環境にいられた私は、実に幸せ者です。

The Man
Nicholas Barter, Former Principal of RADA

The Legend
Bardy Thomas, Voice Teacher
YASU
MASA

GON
YUKA
LUCA
SAKI
YUKIKO
MiTIKO
JIRO
RIKA
YUKI
YAMA
RYOTA
Q
RYO
TAKAYA

RENA
MAI

Translator, SAYURI

YUMI-SAN

TOKU
AYA

YODA




TENKO

YO

















No comments:

Post a Comment